Skoči na vsebino

Pogoji poslovanja

Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Trudimo se, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupca o tem obvestil in omogočil odstop od nakupa.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Zaloge

Zaloge navedene na spletni strani so informativne narave, zato stranke naprošamo, da pred osebnim prevzemom v trgovini, obvezno preverijo razpoložljivost naročenih artiklov na telefonski številki 040 984 220 ali na e-naslovu info@vprege-repnik.si , saj lahko zaradi časovnih zamikov pri osveževanju zaloge prihaja do napak v količini zalog.

REGISTRACIJA UPORABNIŠKEGA RAČUNA

Za naročilo oz. nakup izdelkov prek spleta, ki so ponujene v naši e-trgovini, mora kupec registrirati svoj uporabniški račun. Za odprtje računa mora kupec vpisati svoje ime, priimek, naslov, telefonsko številko, E-mail ter poljubno geslo. Po opravljenem postopku registracije, kupec na e-mail, ki ga je vnesel ob registraciji računa, prejme samodejno generirano obvestilo o registraciji računa. Uporabniški podatki, e-mail in geslo nedvoumno določata uporabnika/kupca in ga povezujejo z vnešenimi podatki. Geslo je tajno in mora biti znano le uporabniku, ki je dolžan zagotoviti, da bo to geslo varoval in uporabljal le on oziroma njegov pooblaščenec. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Ob naročilu oz. nakupu izdelka mora uporabnik vpisati še podatke in informacije, ki so potrebne za izvedbo nakupa, dostave, izstavitev računa itd…

NAROČILO IN NAKUP

Kupec s klikom na gumb “V košarico” izbere želeni artikel iz kataloga in ga doda v svojo virtualno nakupovalno košarico. Vsebino košarice si lahko kupec ogleda s klikom na povezavo “Košarica”. S klikom na povezavo “Košarica” si lahko kupec lahko vsak trenutek ogleda vsebino svoje virtualne košarice, pri čemer lahko, z vpisom količine, spreminja število naročenih izdelkov, oz. jih iz košarice odstranjuje. To stori tako, da vnese svoje popravke.  Če želi kupec izdelek iz košarice naročiti, to stori s klikom na gumb ”Na blagajno”, ter sledi navodilom v različnih fazah nakupa (Informacije o dostavi in plačilu), pri čemer mora kupec najprej vnesti svoje točne podatke, potem pa izbrati ustrezen način dostave in plačila.

PREVERJANJE NAROČILA IN POPRAVILO NAPAK

Ko je kupec vnesel vse zahtevane podatke in izbral ustrezen način plačila ter dostave, MORA OBVEZNO PONOVNO PREVERITI VNESENE PODATKE, SAJ KASNEJŠI POPRAVKI NISO MOGOČI. Po preverjanju in morebitni popravi podatkov, kupec s klikom na gumb “Zaključi nakup”  svoje naročilo potrdi in dokončno izvede .Po potrditvi naročila se kupcu pokaže stran, ki ga obvešča o sprejetem naročilu in vsebuje vse prej vnesene podatke o naročilu in naročniku.

ZAVRNITEV NAROČILA

Primus storitve d.o.o. si pridržuje pravico, da v primeru, da naročila ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca.

NAČINI PLAČILA
V spletni prodajalni ponudnik omogoča naslednje načine plačila: plačilo po povzetju ob prevzemu blaga in plačilo predračuna z nakazilom na transakcijski račun, ki je naveden v rubriki ”O podjetju”. V primeru plačila preko transkacijskega računa, se blago pošlje po tem, ko kupec nakaže kupnino na transakcijski račun, v kolikor je blago na zalogi. Sicer se o dostavi dogovori s kupcem.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Jezik v katerem se izda naročilo-predračun oz. sklene pogodba je slovenščina.

Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema. Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži in z originalnim računom. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh.

Kupec nam lahko pisno sporoči na e-mail naslov: info@vprege-repnik.si ali po pošti na naslov: Primus storitve d.o.o., Vrhpolje pri Kamniku 186, 1241 Kamnik, s izpolnjenim obrazcem o vračilu blaga.

INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU V PODJETJU

V podjetju Primus storitve d.o.o. , si prizadevamo za največje zadovoljstvo naših strank. Ker pa so napake vedno možne in je izvedba z naše strani lahko drugačna od pričakovanj stranke, ima stranka pravico podati pritožbo glede našega poslovanja. 

Pritožbo stranka lahko odda na več načinov:

Pritožbo stranka lahko pošlje pisno po pošti na naslov: Primus storitve d.o.o., Vrhpolje pri Kamniku 186, 1241 Kamnik, ali pa na e-poštni naslov: info@vprege-repnik.si

Na pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času (najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te). Za vsa pojasnila v zvezi s pritožbami nas stranke lahko kontaktirajo na tel.št.: 040 984 220. Za vse nerešljive spore je pristojno okrajno sodišče. 

V našem podjetju spoštujemo zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadevamo, da do sporov ne bi prihajalo, v kolikor pa se zgodijo, si prizadevamo, da se spori rešijo sporazumno ter izvensodno.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem lahko kupec blago reklamira.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
– če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga na željo dobite po elektronski pošti in nam ga skupaj z artikli, za katere želite uveljavljati stvarno napako, vrnite na naslov Primus storitve d.o.o., Vrhpolje pri Kamniku 186, 1241 Kamnik.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

 IZVAJALEC IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV

Ponudnik Primus storitve d.o.o., ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom (1.in3.odst.32.čl.ZLSRPS).

POMOČ

Kupec dobi dodatne informacije, ter pomoč na e-mail naslovu: info@vprege-repnik.si ali na telefonsko številko 040 984 220